Faceți căutări pe acest blog

iulie 28, 2009

LIFE - What do u want to do:save or delete?

gindurile unei fete care se numeste Anca, si care a invatat sa zimbeasca gratie Mirelei Zivari "Dintre toate faptele pe lumea asta, cel mai mult urasc tradarea si minciuna. Pentru mine oamenii care tradeaza sunt niste monstri, niste primate frustrate, fara logica, incapabili sa-si puna de la inceput intrebarea: care e miza? Ii dispretuiesc profund pe aceeia (si din pacate ma refer la oameni foarte apropiati mie) care nu au curajul sa ma priveasca in ochi si sa-mi spuna adevarul! Mi-a fost dat ca pina la virsta asta sa traiesc ce nu au trait altii intr-o viata intreaga! Anii au fost pentru mine mai degraba o povara grea decit o existenta normala cu bune si cu rele. Am trait atitea dezamagiri, am varsat atitea lacrimi, am inghitit de atitea ori in sec, incit mi s-a urit, incit refuz sa mai cred in ceva vreodata! Citesc, aud si vad povestiri despre posibilele alte vieti care ne vor fi date, dupa ce ne vom duce pe lumea ailalta. Si ma gindeam, daca voi ajunge vreodata in fata lui Dumnezeu si El imi va spune ca ma trimite in alta viata, oare se poate negocia? Adica sa-i zic ca eu nu mai vreau, nu mai pot si ca refuz sa o iau de la capat. Ca mi-au ajuns anii astia si viata asta, ca nu mi-am gasit niciodata linistea si ca nici nu mai vreau sa o mai caut! Ca atit am cerut, liniste, si nu am avut parte de ea. Vreau sa negociez cu Dumnezeu sa nu ma mai trimita nicaieri. Spal podele, fac de mincare la ingeri, dar nu mai vreau alta viata! E prea dureros, e prea trist, e prea mult! De-ar fi viata asta un computer cu optiunile save si delete, ce bine ar fi! De mult asi fi sters-o, de tare mult...... Imi doresc atit: sa nu ma fi nascut niciodata. Si daca stie cineva un mecanism de resetare a memoriei, sa stie ca dau oricit sa mi-l imprumute si mie citeva clipe... Nu e un moment de depresie, e ceea ce cred eu dar nu am spus-o niciodata despre viata mea! Am tinut-o in mine de teama ca unii ar jubila calare pe lacrimile mele! Dar acum am simtit nevoia sa spun. Sa stie toata lumea ca eu vreau ca cineva, cumva sa faca dreptate. Daca nu poti face bine, macar nu face rau. E complicat? Mai oamenilor la care tin, in care am crezut! E atit de complicat?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu