Faceți căutări pe acest blog

iulie 15, 2009

If tomorrow never comes.....

Am avut un vis ciudat azi noapte. Se facea ca stateam pe marginea unui lac cu apa limpede si inconjurat de trestii si de salcii. Eram imbracata in alb si purtam pe cap un fel de esarfa tot alba. Pe lac, citeva lebede leneveau purtate de valuri. Deodata, pe malul celalalt am vazut citeva persoane dragi mie care imi faceau cu mina si ma chemau la ele. Mi-am dat seama ca nu pot ajunge, pentru ca lacul era prea mare si nu-l puteam ocoli, si nu exista nici pod, nici barca. Disperata, incercam sa le explic prin semne ca ne vedem mai tirziu. Dar toti acei oameni ridicau din umeri si se indepartau parca dezamagiti ca nu pot gasi o solutie sa ajung la ei. Am plins, si nimeni nu era acolo, sa-mi stearga lacrimile... Asa ca m-am trezit hotarata sa scriu astazi pentru toate acele persoane speciale din viata mea, pentu toti acei oameni care au insemnat ceva, care de-a lungul timpului mi-au sters o lacrima de pe obraz, sau m-au facut sa zimbesc, sau m-au ajutat, care m-au inspirat, sau mi-au dat putere sa merg mai departe, sau pur si simplu au impartit cu mine acelasi colt de camera, care m-au suportat..... Si ca in reclama aia la bere...prietenii stiu de ce....fiecare in parte va sti de ce... (ordinea este aleatorie) Mama, tata, mamaie si tataie, Cristian Lupu, Mura Frinculescu, Aura Titiriga, Carmen Savu, Floriana Jucan, Brandusa Miron, Familia Dragomir, Oana Sitiavu, Silviana Marin, Oana Dorobantu, Adrian Merka, Ion Iliescu, Mirela Zivari, Doina si Paul Iliescu, Cristina si Florin Cristofor, Cristina Faighel, Alice Iacobescu, Robert Bucur, Roberta Vornicu, Ioana Moldovan, Rodica Sandu, Vasile si Crina Murafa, Necati Conger, Corina Andoniant, Diana Trascu, Ioana si Constantin Dobrescu, Norica Nicolai, Mircea Badea, Mihai Gidea, Florina Mihalache, Catalin Olteiu, Mihaela Vorovenci, Florica Nazare si sper ca nu am uitat pe nimeni, iar daca s-a intimplat, sa nu se supere, in inima mea are locul rezervat. Pentru toti acesti oameni......le doresc ca viata sa-i implineasca spiritual dupa sufletul si faptele lor.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu